نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان، رییس پارک علم و فناوری استان و جمعی از مدیران دانشگاهها، سازمانها، مراکز رشد و شرکتهای فناور سراسر استان افتتاح شد. نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری به همت پارک علم و فناوری استان و با حمایت استانداری، دانشگاه شهید باهنر و با حضور واحدهای پژوهشی دانشگاهها، سازمانها، مراکز رشد و شرکتهای دانش بنیان سراسر استان برگزار شده و تا پنجشنبه ۱۶ آذرماه از ساعت 9 تا 17 در درب شرقی دانشکده فنی در دسترس علاقهمندان است.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، علی بیگزاده معاون استاندار کرمان، سهشنبه۱۴ آذر ماه در مراسم افتتاح این نمایشگاه و با حضور روسای دانشگاه شهید باهنر و پارک علم و فناوری استان از کمیت و کیفیت شرکت کنندگان و دستاوردهای عرضه شده تقدیر کرد و گفت: در نمایشگاه، روند تبدیل دانش به فناوری و محصول به صورت الهام بخشی به تصویر کشیده شده است. وی بیان کرد: با برگزاری نمایشگاه، مسائل دانشبنیانها، محققان و انجام تحقیقات کاربردی و ارزشآفرین بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و روند تبدیل ایده به محصول و فناوری تسریع شود.
رئیس پارک علم و فناوری استان نیز گفت: علاوه بر معرفی جدیدترین دستاوردهای تحقیقاتی دانشگاهها، پژوهشگاهها و سازمانها، صدها محصول فناورانه از سراسر استان در نمایشگاه عرضه شده است.








