در نشستی که با حضور مهندس نویدی، نماینده محترم مردم شریف شهربابک در مجلس شورای اسلامی، در پارک علم و فناوری استان کرمان برگزار شد، موضوع راهکارهای اجرای برنامههای توسعه اقتصاد خلاق و دانشبنیان در این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، مهندس نویدی با تأکید بر تدارک زیرساختهای فیزیکی و وجود نیروی انسانی توانمند و فرهیخته، خواستار تسریع در اجرای برنامههای پارک علم و فناوری در شهربابک شد.
رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان نیز در این نشست ضمن تشکر از مساعدت و پیگیریهای ارزشمند مهندس نویدی در تامین شرایط لازم برای توسعه مراکز فناوری در شهربابک، وعده داد که گام دوم پویش امید و برنامههای شکلگیری و توانافزایی کسبوکارهای فناورانه و نوآورانه در شهربابک به زودی اجرایی شود. وی افزود: با توجه به پتانسیلهای موجود در شهربابک، امید میرود شاهد شکلگیری کسبوکارهای توانمند و نوآورانه در این منطقه باشیم که میتواند به توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی آن کمک شایانی نماید.