در نشست مشترک میان صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر شرکت فولاد مبارکه و پارک علم و فناوری استان کرمان، عملکرد سرمایهگذاری این صندوق در شرکتهای فناور و دانشبنیان استان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابطعمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، در این جلسه که با حضور معاون سرمایهگذاری و مدیر حقوقی صندوق در دفتر رئیس پارک برگزار شد، گزارشی از روند و نتایج سرمایهگذاریهای انجامشده ارائه شد. همچنین در پی بروز اختلافنظر میان سهامداران یکی از شرکتها، دکتر حسین کاظمی به عنوان داور مرضیالطرفین انتخاب شد.
دکتر کاظمی ضمن استقبال از رویکرد حمایتی صندوق، آمادگی پارک علم و فناوری استان برای تسهیل ارتباطات و هماهنگیهای لازم در مسیر توسعه سرمایهگذاریهای فناورانه را اعلام کرد.