بررسی طرح راه‌اندازی یکی از بزرگترین زیست‌بوم‌های نوآوری و فناوری کشور در کرمان در دیدار استاندار با معاون علمی رئیس‌جمهور

در دیدار استاندار کرمان با معاون علمی رئیس‌جمهور، پیشنهاد راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین زیست‌بوم‌های فناوری و نوآوری کشور در استان کرمان بررسی و قول حمایت از سوی معاونت علمی داده شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، ششم مردادماه، استاندار کرمان در دیداری با دکتر «حسین افشین»، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور در تهران، پیشنهاد ایجاد یکی از بزرگ‌ترین زیست‌بوم‌های فناوری و نوآوری کشور در استان کرمان را مطرح کرد.

در این نشست، جزئیات طرح پیشنهادی شامل راه‌اندازی مجموعه‌ای منسجم از کارخانه نوآوری، پارک علم و فناوری، بنیاد نخبگان و مجموعه‌های خصوصی فعال در حوزه نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. معاون علمی رئیس‌جمهور با استقبال از این پیشنهاد، قول مساعدت برای تأمین منابع این طرح از محل اعتبارات ملی و حمایت‌های لازم در راستای تحقق این زیست‌بوم نوآورانه در استان کرمان را داد.