برنامه‌ریزی برای تدوین نیازهای فناورانه و تعیین اولویت‌های پژوهشی استان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمان، امروز چهارشنبه ۱۸ تیرماه جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و نمایندگان پارک‌های علم و فناوری، دانشگاه ها، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اتاق بازرگانی برای برنامه ریزی در تعیین اولویت های پژوهشی و نیازهای فناورانه در دفتر معاون اقتصادی استاندار برگزار شد. در این جلسه، در خصوص سودمندی و فرایند احصای نیازهای فناورانه استان و تجارب سال گذشته، پیشنهاد اتاق بازرگانی مبنی بر تشکیل دفتر توسعه فناوری در دانشگاه‌ها هم‌اندیشی شد‌. این نشست در راستای توسعه تحولی اکوسیستم فناوری استان در سند “کرمان برفراز”، با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط با زیست بوم فناوری و به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تشکیل شد.