تأکید بر توسعه همکاری‌های فناورانه میان پارک علم و فناوری کرمان و مجتمع آموزش عالی بم

در نشست مشترک مسئولان پارک علم و فناوری استان کرمان و مجتمع آموزش عالی بم، بر تقویت مرکز رشد این مجتمع، حمایت از ایده‌های نوآورانه و توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه کارآفرینی و تجاری‌سازی فناوری تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، دکتر علی آزادمنش رئیس مجتمع آموزش عالی بم به همراه جمعی از مدیران این مجتمع با حضور در پارک علم و فناوری استان کرمان، با دکتر محمدجواد رستمی سرپرست پارک و دکتر سعید ده‌یادگاری معاون فناوری دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست، ظرفیت‌های مشترک دو مجموعه برای توانمندسازی هسته‌های فناور، حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و توسعه زیست‌بوم نوآوری استان مورد بررسی قرار گرفت و طرفین بر ضرورت هم‌افزایی بیشتر در مسیر شتاب‌بخشی به ایده‌های فناورانه تأکید کردند.

همچنین با توجه به تجربه موفق مجتمع آموزش عالی بم در برگزاری رویدادهای استارتاپی، پارک علم و فناوری استان کرمان پیشنهاد همکاری برای برگزاری رویداد استارتاپی با محور «گردشگری و صنایع خلاق» را مطرح کرد که مورد استقبال مجتمع قرار گرفت.