تاکید استاندار کرمان بر استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان

در نشست استاندار کرمان با اعضای هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، دکتر محمدعلی طالبی با تأکید بر ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در صنعت ساختمان، کرمان را مستعد پیشگامی در هوشمندسازی سازه‌ها دانست.

وی با اشاره به نقش کلیدی صنعت ساختمان در رونق اقتصادی و اشتغال غیرمستقیم، این حوزه را پیشران توسعه شهری استان معرفی کرد و از تشکیل کمیته چابک سیاست‌گذاری ساخت‌وساز در کرمان خبر داد.

استاندار کرمان همچنین وضعیت کیفی ساخت‌وساز در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با اجرای طرح‌های کاهش مصرف انرژی، می‌توان کرمان را به الگویی ملی در مدیریت انرژی ساختمان‌ها تبدیل کرد.