رییس پارک علم و فناوری استان، از تلاش های ارزشمند مدیران و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی در مدت بیش از 15 سال عهده داری مسئولیت علم و فناوری استان تشکر نمود.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی در چارچوب ماموریت های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف گسترش فعالیت های دانش بنیان و ارتقای سطح فناوری در استان از سال 1386 عهده دار وظایف فناوری و نوآوری استان بوده و بر اساس مصوبات شورای گسترش و با انتصاب اولین رییس پارک علم و فناوری استان از سوی جناب آقای دکتر زلفی گل وزیر محترم عتف در تاریخ 28/01/1402 از دانشگاه تحصیلات تکمیلی تفکیک و به طور مستقل فعالیت می نماید.