به گزارش روابطعمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، در نشست معرفی پویش امید در شهرستان بم، دکتر علی رادفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در حضور رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان، بر اهمیت همکاریهای فناورانه و پژوهشی میان دانشگاه و پارک علم و فناوری تأکید کرد.
او با اشاره به ظرفیتهای کامل دانشگاه علوم پزشکی بم در حوزههای آموزش، پژوهش و فناوری، ابراز امیدواری کرد که با مشارکت اعضای هیأت علمی و دانشجویان، گامهای مؤثری در تحقق اهداف علمی و اقتصادی برداشته شود.
رادفر پارک علم و فناوری را حلقه مفقودهای در مسیر توسعه شرکتهای فناور و دانشبنیان دانست که اکنون با نگاه وسیعتر و حمایتهای جدید، این خلأ در حال رفع شدن است. او افزود: «در گذشته اقدامات چشمگیری در حوزه جهش تولید و اقتصاد دانشبنیان مشاهده نمیشد، اما اکنون روندی مثبت آغاز شده که میتواند منجر به خلق ثروت شود.»
رئیس دانشگاه همچنین از شخصیت دکتر کاظمی، رئیس پارک علم و فناوری، به عنوان فردی با نگاه ویژه به مناطق دور از مرکز استان یاد کرد و خواستار تشکیل کارگروههایی مشترک در حوزه آموزش، تحقیقات و فناوری شد تا آگاهی دانشجویان و کارکنان افزایش یابد.
او در پایان با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: «اگرچه دانشگاه کوچک است، اما ایدهها بزرگاند و فناوری یکی از دغدغههای اصلی ماست.»