دیدار مدیران پارک استان با مشاور وزیر امور خارجه و مسئول نمایندگی استانی وزارت امور خارجه

در این جلسه که در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان برگزار شد نحوه تسهیل حضور شرکت های فناور در نمایشگاه های خارجی و ارتقای تبادلات بین المللی شرکت های پارک مورد بررسی قرار گرفت.‌

در ابتدای جلسه دکتر کاظمی گزارشی از شرکت های مستقر در پارک و توانمندی های آنان ارایه کرد و ابراز امیدواری کرد با مساعدت وزارت امور خارجه، تبادلات بین المللی پارک ها تقویت شود و شرکت های مستقر در پارک بتوانند در نمایشگاه ها و بازار خارجی حضور فعالانه تری داشته باشند.

آقای آقامحمدی مشاور وزیر امور خارجه و رییس دفاتر نمایندگی استان های وزارت امور خارجه بر اهمیت تعاملات و تبادلات بین المللی پارک ها تأکید کردند و اعلام آمادگی نمودند که نمایندگی های استانی بتواند نقش تسهیل گر در ارتقای همکاری ها ایفا نماید. وی نقش پارک های علم و فناوری را در ارزش آفرینی اقتصادی و ایجاد فرصت های مناسب برای نخبگان و کاهش خروج آن ها از کشور بااهمیت خواندند و ابراز امیدواری کردند .