به مناسبت هفته پژوهش و فناوری مقرر است نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه ها، پژوهشکده ها، سازمان ها و شرکت های فناور و دانش بنیان برگزار گردد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان، رییس پارک، با بیان این خبر از همه دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و سازمان ها و شرکت ها درخواست نمود در صورت تمایل به حضور در نمایشگاه و معرفی دستاوردهای پژوهشی و فناورانه خود، مراتب آمادگی و درخواست مشارکت را به پارک اعلام نمایند.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری سال 1402 استان کرمان، توسط پارک علم و فناوری استان و با حمایت دانشگاه شهید باهنر و استانداری برگزار می شود.
مقرر است نمایشگاه از سه شنبه ۱۴ آذرماه تا پنج شنبه ۱۶ آذرماه در کوچه 14 بلوار جمهوری اسلامی واقع در درب شرقی دانشکده فنی برگزار گردد. ساعات بازدید از نمایشگاه از 9 صبح لغایت 17 تعیین گردیده و بازدید برای عموم مردم آزاد است.