به گزارش روابطعمومی پارک علموفناوری استان کرمان، مدیرعامل شرکت مس شهربابک بر ضرورت آموزش نیروی انسانی و استفاده از تجربهها و ایدههای نوین در این مجموعه تأکید کرد. حسین محمودی با اشاره به نیاز روزافزون شرکت به نیروی کار متخصص، گفت: «ما موظف به پرورش نیروی انسانی هستیم و باید زمینه آموزشهای لازم را برای کارکنان فراهم کنیم.»
این اظهارات در نشست بررسی مسائل و مشکلات شرکت مس شهربابک مطرح شد؛ نشستی که با حضور نماینده شهربابک در مجلس شورای اسلامی، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان و فرماندار شهربابک برگزار شد.