مرکز رشد فناوری و نوآوری سلامت دانشکده علوم پزشکی سیرجان برای سومین سال پیاپی صدرنشین ارزیابی فناوری وزارت بهداشت شد

رئیس مرکز رشد دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: در آخرین رتبه بندی اعلام شده توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، مرکز رشد این دانشکده موفق شد برای سومین سال متوالی، رتبه نخست ارزیابی فناوری را بین دانشگاه‌های علوم پزشکی هم تراز (نوپا) از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کسب نماید و در جایگاهی برتر نسبت به برخی دانشگاه های تیپ ۳ از جمله دانشگاه های علوم پزشکی بهبهان و مراغه قرار بگیرد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، دکتر زهرا ستوده نیا افزود: رتبه برتر به دست آمده حاصل فعالیت و عملکرد این مرکز مطابق شاخص‌ها و استانداردهای وزارتخانه در سه سال متوالی پس از اخذ مجوز راه‌اندازی است.

شایان ذکر است مرکز رشد فناوری و نوآوری سلامت دانشکده علوم پزشکی سیرجان در سال ۱۴۰۱ موفق به اخذ مجوز راه‌اندازی شده و در حال حاضر ۱۰ واحد فناور در این مرکز مستقر است.