موفقیت پارک علم و فناوری استان کرمان در ارزیابی کشوری

بر اساس پایش کشوری رویکرد شکل‌گیری هسته‌های فناور و نوآور در پارک‌های علم و فناوری، پارک علم و فناوری استان کرمان در زمره پارک‌های «خیلی خوب» قرار گرفت و به دور دوم اجرای برنامه ملی پویش نوآفرین صنعت ساز راه یافت.

این ارزیابی که توسط معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شده، نشان‌دهنده عملکرد برجسته این پارک در حمایت از نوآوری و توسعه کسب‌وکارهای فناورانه است. در بین پارک‌های علم و فناوری کشور، 14 پارک علم و فناوری که در دسته‌های «خیلی خوب» و «خوب» قرار گرفته‌اند، با دریافت حمایت مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گام دوم برنامه توان‌افزایی شکل گیری هسته های فناور و نوآور را اجرا خواهند کرد.

شایان ذکر است که در ارزیابی میان‌دوره‌ای این برنامه ملی نیز، پارک علم و فناوری استان کرمان به عنوان یکی از پارک‌های برتر کشور شناخته شده و موفق به دریافت جایزه پانصد میلیون تومانی گردید.
این موفقیت نشانگر همراهی و تلاش ارزشمند همه فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری در مرکز استان و شهرستان‌هاست و امیدآفرین برای تداوم همکاری‌ها و هم‌افزایی‌ها در شکل دهی به کسب و کارهای نوین در آینده خواهد بود.