نخستین نشست کمیسیون دائمی هیئت امنای پارک علم و فناوری استان کرمان در پارک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، نخستین نشست کمیسیون دائمی هیئت امنای پارک علم و فناوری استان کرمان به ریاست دکتر صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم در کرمان برگزار شد. در این نشست که با حضور دکتر کاظمی دبیر کمیسیون و دکتر کسکه معاون دفتر هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه وزارت علوم، دکتر سالارزهی رییس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، مالک شمسی رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان فناوری اطلاعات ایران، مهندس طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی کرمان، مهندس غنی زاده معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، دکتر راحتی معاون فناوری پارک علم و فناوری سمنان، مهندس سرحدی معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان و خانم درانی مدیر امور مالی پارک برگزار شد مهمترین مسایل راه‌اندازی پارک علم و فناوری استان مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست تصویب ساختار سازمانی، صدور مجوز استخدام نیروی انسانی، صدور مجوز راه اندازی تعدادی پردیس علم و فناوری و مرکز کارآفرینی و نوآوری و سایر موضوعات مالی و تشکیلاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.