در این نشست که با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، رئیس پارک سلامت، مدیر موسسات پارک استان و معاون فنی مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی در محل پارک سلامت برگزار شد، موارد متعددی از جمله حمایت از واحدهای فناور پارک سلامت، استفاده از ظرفیتهای موجود در دو پارک در جهت هم افزایی و توسعه شرکت های فناور، عضویت در شوراهای و کارگروه های متقابل بررسی شد.
از نتایج اولیه این نشست می توان به تسهیل دسترسی شرکت های فناور استان به تجهیزات آزمایشگاه جامع دانشگاه علوم پزشکی و استفاده با تخفیف ویژه با معرفی پارک اشاره کرد.
در ادامه از شرکت های فناور مستقر در پارک سلامت جهت آشنایی با محصولات و چالش های موجود بازدید شد و رئیس پارک استان ضمن تحسین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی و پارک سلامت ابراز امیدواری کردند با هم افزایی حاصل از ارتقای سطح همکاری ها و استفاده از ظرفیتهای ایجاد شده توسط پارک استان به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات و ارتقای کمی و کیفی شرکت های فناور و دانش بنیان حوزه بهداشت و سلامت باشیم.