نماینده شهربابک در مجلس خبر داد؛ مجوز احداث شهرک فناوری در شهرستان شهربابک اخذ شد

غلامرضا نویدی، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، از اخذ مجوز احداث شهرک فناوری در این شهرستان خبر داد و گفت: شهربابک با اختصاص ۵۰ هکتار زمین، جزو نخستین شهرستان‌هایی است که برای این طرح اقدام کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، او همچنین از پیگیری موفق تشکیل هیأت امنای مرکز فنی‌وحرفه‌ای شهربابک خبر داد و افزود: احکام مربوطه به‌زودی صادر خواهد شد.

نویدی با اشاره به ظرفیت‌های علمی کاربردی شهرستان، از تلاش برای راه‌اندازی مرکز رشد فنی‌وحرفه‌ای در کنار مراکز علمی موجود خبر داد و گفت: وزارتخانه قول مساعد برای صدور مجوز این مرکز را داده است.

به گفته‌ی او، با راه‌اندازی این مرکز، می‌توان ظرفیت‌های موجود را به سمت توسعه مهارت‌محور سوق داد.

نویدی همچنین از انتخاب شهرستان شهربابک به‌عنوان پایلوت فناوری استان خبر داد و افزود: این انتخاب می‌تواند الگویی برای سایر شهرستان‌ها باشد، به‌ویژه با توجه به رویدادهای پیش‌رو در منطقه