پارک علم و فناوری کرمان در مسیر تبدیل به برند ملی است

رئیس اداره حراست پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در نشست با کارکنان پارک علم و فناوری استان کرمان، آینده این پارک را درخشان توصیف کرد و آن را در مسیر تبدیل شدن به یکی از پارک‌های برند و موفق کشور دانست.

به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، دکتر غلامعلی صفری، با تأکید بر اهمیت رفتار حرفه‌ای و ظریف با فناوران و شرکت‌های مستقر در پارک، تدوین آیین‌نامه‌های رفتاری برای این مجموعه‌ها را ضروری دانست و افزود: کار در پارک، ظرافت خاص خود را می‌طلبد و باید با دقت و احترام با فعالان این حوزه برخورد شود.

دکتر صفری با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کرمان در حوزه علم و فناوری، کرمان را استانی کهن با فرهنگی اسلامی و غنی معرفی کرد و گفت: پارک‌ها اکوسیستم‌های زنده‌ای هستند که در آن‌ها فناوری و خلاقیت نفس می‌کشد و پلی میان ایده و محصول ایجاد می‌شود.

او از تلاش‌های مدیران استانی در توسعه اکوسیستم علم و فناوری قدردانی کرد و نگاه استاندار کرمان به شرکت‌های دانش‌بنیان را حمایتی و راهبردی دانست. او تأکید کرد: نگاه ما در مجموعه پارک‌های کشور، حمایتی و صیانتی است و همه ما یک خانواده‌ایم؛ پیشرفت شما، پیشرفت ماست.

گفتنی است که این نشست با حضور مدیران حراست پارک‌های علم و فناوری منطقه ۴ کشور برگزار شد.