دکتر حسین کاظمی، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان، صبح سهشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۴، با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (۱۱۱)، بهصورت مستقیم پاسخگوی تماسهای شهروندان بود.
به گزارش روابطعمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، در مدت زمان حضور ایشان، ۹ تماس از سوی شهروندان برقرار که طی آن مسائل و دغدغههای مختلف مطرح شد.
محور اصلی تماسها شامل درخواست تسهیلات، راهنمایی برای راهاندازی واحدهای کسبوکار فناورانه و چالشهای بازاریابی محصولات شرکتهای فناور بود.
این اقدام در راستای تقویت ارتباط مستقیم میان مسئولان حوزه فناوری و فعالان این عرصه صورت گرفت.
