پیام تقدیر رییس سابق پارک علم و فناوری استان از همراهی در مدت عهده داری مسئولیت پارک

دکتر کاظمی موسس و رییس سابق پارک علم و فناوری استان کرمان در پیامی از همراهی جامعه بزرگ علم و فناوری و مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در مدت مسئولیت تشکر کرد.

متن پیام به این شرح است:

جامعه بزرگ علم و فناوری استان کرمان

مدیران و کارکنان محترم دستگاه‌های اجرایی استان کرمان

با سلام و احترام

در ابتدا از اعتماد و همراهی ارزشمند شما در مدت تصدی مسئولیت راه‌اندازی و ریاست بر پارک علم و فناوری استان صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

خداوند بزرگ را شاکرم که تلاش‌ها، با تثبیت ساختار و بودجه پارک به ثمر نشست و با آماده‌سازی 4000 متر مربع ساختمان قابل واگذاری، 4500 متر مربع توافق واگذاری، تعیین تکلیف 20 هکتار زمین، 2 پردیس علم و فناوری و گسترش خدمات پارک به تعدادی از شهرستان‌ها، زیست‌بوم وارد مرحله نوینی از توسعه شده‌است.

احراز جایگاه برتر در بسیاری از شاخص‌های فناوری بر اساس آخرین گزارش‌های نهادها و سازمان‌های متولی، از رشد واحدهای فناور تا دانش‌بنیان‌ها، از راه‌اندازی صندوق‌های CVC تا سرمایه‌گذاری در دانش‌بنیان‌ها و از اعتبار تحقیق و توسعه تا اشتغال فناورانه، که علیرغم جدیدالتاسیس بودن پارک و فقدان زیرساخت‌های اولیه رخ داده همگی نشان‌دهنده امیدبخش بودن حرکت توسعه فناوری در استان است.

اطمینان دارم که با حفظ ماهیت فرادانشگاهی و مستقل پارک و با همراهی و حساسیت همگانی، این درخت نوپا به زودی شکل‌دهنده آینده استانمان بر پایه دانش و خلاقیت در تمامی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

از شما بابت هرگونه کوتاهی که برخی به دلیل ماهیت دشوار و زمان‌بر راه‌اندازی پارک و برقراری ساختار، بودجه، نظام‌ها و فرآیندهای کاری پیش آمده است پوزش می‌طلبم.

بر خود واجب می‌دانم از زحمات و تلاش‌های خالصانه همکاران محترم در پارک علم و فناوری تقدیر و تشکر نمایم. مسلماً ایثارگری و کوشش شما، حتی در شرایط نبود و کمبود امکانات اداری و استقرار، که همواره موجب شرمندگی ام بوده نزد خداوند متعال بی‌پاسخ نخواهد ماند.

برای همگان از درگاه خداوند بزرگ، سلامتی و موفقیت آرزو می‌کنم.

مطمئنا امید و توشه‌ من از این 33 ماه تلاش، دعای خیر شماست.

با احترام

حسین کاظمی

۱۴۰۴/۱۰/۱۷