پیام دعوت ریاست محترم پراک علم و فناوری استان کرمان به اولین گردهمایی هم‌اندیشی «زیست بوم ما»

بسمه تعالی

با سلام و احترام،

به منظور گسترش همکاری‌ها و همفکری در راستای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان، از شما فرهیخته گرامی دعوت می‌شود تا در اولین گردهمایی هم‌اندیشی «زیست بوم ما» حضور به هم رسانید.

در این گردهمایی مقرر است پیشرفت‌ها، چالش‌ها و فرصت‌های توسعه‌ای مورد بررسی قرار گیرد و با بهره‌گیری از تجربیات و دانش شما، راهکارهای مؤثری برای پیشرفت این حوزه ارائه شود. حضور شما می‌تواند نقطه عطفی در ایجاد هم‌افزایی میان نخبگان و فعالان این عرصه باشد.

زمان برگزاری: سه شنبه ۲۲ مهرماه

محل برگزاری: تالار فرهنگ و هنر کرمان

ساعت: از ۱۶ تا ۱۸:۳۰

برای برنامه‌ریزی مطلوب‌تر خواهشمند است حضور ارزشمندتان یا تمایل به ایراد سخن را از طریق لینک زیر اعلام فرمایید:

www.kstpark.ir/participation

با تقدیم احترام،

حسین کاظمی

رییس پارک علم و فناوری استان