فناوران و شرکت های فناور برتر استانی و ملی معرفی و در برنامه های مختلف از آنان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، در ارزیابی های صورت گرفته از فناوران در سطح ملی و استانی، اعضای هیئت علمی زیر واجد احراز عناوین فناور برتر ملی و استانی شدند.

  1. دکتر روح الله صابری ریسه از دانشگاه ولی عصر عج فناور برتر ملی
  2. دکتر قاسم محمد علی نژاد عضو از دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان فناور برتر استانی
  3. دکتر حامد فرهمند عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واجد شهید سلیمانی به عنوان دومین فناور برتر استانی

همچنین از بین شرکت های فناور استان به ترتیب شرکت های زیر، حایز رتبه برتر شدند:

  1. ابراهیم صداقتی مدیرعامل شرکت دانش بنیان ریشه گستر ویرا

  2. معین ملامحمدی نوقی مدیرعامل شرکت دانش بنیان کاوشکران آب و پایشگران هوا
  3. سید علی اکبر ابراهیمی مدیرعامل شرکت دانش بنیان ماهان شبکه کوثر ایرانیان
  4. محمد مهدی پورنجفی مدیرعامل شرکت امیر دایا کویر رفسنجان

در مراسم بیست‌وچهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که در تاریخ سه شنبه ۲۱ آذرماه برگزار شد و از برترین‌های حوزه‌های فناوری، انجمن‌های علمی، نشریات علمی، استانداران برتر و رؤسای دانشگاه تقدیر و تجلیل شد.

روح‌الله صابری ریسه از مرکز رشد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با طرح تولید ترکیبات سیدروفوریک به‌عنوان فناور برگزیده برتر کشور در سال ۱۴۰۲ تقدیر و تجلیل شد.

همچنین در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان با شعار “پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهارتورم” به میزبانی دانشگاه شهید باهنر برگزارشد. از فناوران برتر نجلیل شد.