اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرمان در تالار سینایی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر برگزار شد

.

اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان ساعت 12:30 دقیقه فردا پنج شنبه ۱۶ آذرماه در تالار سینایی دانشکده فنی دانشگاه شهید باهنر با حضور دکتر بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، دکتر اکبری فرد رییس دانشگاه شهید باهنر، دکتر کاظمی رییس پارک علم و فناوری استان و جمعی از روسای دانشگاه ها و سازمان ها برگزار شد.

در این برنامه دکتر بیک زاده ضمن تشکر از پارک علم و فناوری استان و دانشگاه شهید باهنر در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان، از همه دانشگاه ها، سازمان های آموزشی و فرهنگی، مراکز رشد و نوآوری و شتابدهی سراسر استان که در برگزاری نمایشگاه و معرفی دستاوردها مشارکت داشتند تشکر کرد.