اولین جلسه شورای علمی و فناوری پارک علم و فناوری استان کرمان

اولین جلسه شور ای علمی و فناوری پارک با حضور تمامی اعضا در سالن جلسات پارک برگزار شد. در این جلسه رییس پارک ضمن تشکر از مساعدت اعضای محترم شورا برای پذیرش مسئولیت به ارایه گزارشی از راه اندازی و فعالیت های پارک پرداخت و ابراز امیدواری کرد با شکل گیری رکن کلیدی شورای علمی و فناوری پارک و در سایه ایفای موثر نقش سیاستگذاری شورا، هم افزایی بیشتری بین ارکان زیست بوم فناوری و نوآوری استان حاصل شود و حمایت موثرتری از شکل گیری و توسعه کسب و کارهای فناور و دانش بنیان در سراسر استان انجام و در نهایت توسعه بیشتر اقتصاد دانش بنیان محقق شود.

در این جلسه موارد 1) تبدیل وضعیت مراکز رشد استان به صورت مشترک با پارک استان، 2) راه اندازی مرکز رشد، نوآوری و شتابدهی شهید سلیمانی، 3) راه اندازی پردیس علم و فناوری سدید، 4)تعیین معیارها و برنامه های پذیرش در پارک و مراکز رشد استان،5) پذیرش 48 واحد فناور جدید در مراکز رشد استان و 6) میزان حمایت ها و سیاست هایی برای مدیریت بهتر زیست بوم فناوری و نوآوری استان مورد بررسی و تأیید قرار گرفت.