برگزاری نشست بررسی برنامه‌های پیش روی پارک علم و فناوری استان کرمان با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

سه‌شنبه، مورخ یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵، دکتر محمدنبی شهیکی‌تاش، معاون فناوری و نوآوری وزارت‌خانه علوم، تحقیقات و فناوری از پارک علم و فناوری استان کرمان بازدید کرد.

در جریان این بازدید، نشستی در خصوص بررسی برنامه‌های پیش‌روی پارک در سال جدید، ارائه گزارش عملکرد این مرکز در سال گذشته با حضور دکتر رستمی، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان برگزار شد که در آن مطالبات پارک برای مدیریت مالی واحدهای فناور تحت پوشش پارک علم و فناوری استان و تدابیر آن برای دوران جنگ تحمیلی سوم بررسی و قول مساعدت از جانب دکتر شهیکی گرفته شد.

لازم به ذکر است، در این نشست؛ دکتر نظام‌آبادی‌پور، رئیس، دکتر سعیدی، معاون و دکتر جلایی، مشاور ارشد رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان و دکتر دهیادگاری معاون پارک علم و فناوری استان کرمان حضور داشتند.