در بیستوششمین جشنواره پژوهشگران، فناوران و نوآوران کشور، سیدعلیرضا مرتضوی مستقر در مرکز رشد دانشگاه ولی عصر (عج) مشترک با پارک علم و فناوری کرمان به عنوان فناور برگزیده معرفی شد.
به گزارش روابطعمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، این فناور با ارائه طرحی نوآورانه در حوزه بهینهسازی انتقال آبهای سطحی در معادن روباز، موفق به کسب این عنوان شد.
محصول ارائهشده توسط شرکت فنی خدماتی «پیک آب رفسنجان» شامل طراحی پمپهای پیشرفتهای است که با هدف افزایش بهرهوری، کاهش مصرف انرژی، ارتقای ایمنی و حذف مراحل میانی انتقال آب در معادن طراحی شدهاند.
این جشنواره با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی و سرپرست معاونت پژوهشی وزارت علوم در مرکز همایشهای بینالمللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
در این آیین، از اساتید برجسته دانشگاهها، پژوهشگران جوان، فناوران فعال در زیستبوم نوآوری، پژوهشگران پیشرو در تعامل با جامعه و صنعت، انجمنهای علمی و نشریات علمی برتر کشور تقدیر به عمل آمد.