رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان در رویداد گردشگری خلاق بم از آمادگی این مجموعه برای پذیرش ۱۵ ایده برتر در مراکز رشد استان و ارائه حمایتهای علمی و مادی به منظور تسهیل فرآیند تجاریسازی آنها خبر داد.
به گزارش روابطعمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، در این رویداد که با حضور دکتر کاظمی رئیس پارک علم و فناوری، رئیس بنیاد نخبگان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار شد، از مشارکت فعال پارک علم و فناوری در برگزاری و پشتیبانی از برنامههای نوآورانه حوزه گردشگری تجلیل به عمل آمد.
رویداد گردشگری خلاق بم به همت مجتمع آموزش عالی بم با هدف شناسایی و حمایت از ایدههای نوآورانه در حوزه گردشگری برگزار و در روز جمعه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۴، ۱۵ ایده برتر از میان شرکتکنندگان انتخاب شدند.
