استاندار کرمان: پارک علم و فناوری، محور نمایش ظرفیت‌های نوآورانه استان کرمان است

استاندار کرمان، در مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان، از نقش‌آفرینی پارک علم و فناوری در معرفی ظرفیت‌های فناورانه استان تقدیر کرد و آن را محور توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کرمان دانست.

به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، دکتر محمدعلی طالبی با قدردانی از دکتر حسین کاظمی، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان و دیگر دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه، اظهار داشت: هفته پژوهش امسال بازتاب‌دهنده توانمندی‌های ارزشمند استان در حوزه فناوری و نوآوری بود و نشان داد که کرمان در مسیر درستی برای توسعه زیست‌بوم نوآوری قرار گرفته است.

استاندار کرمان با اشاره به جایگاه فناوری و نوآوری به‌عنوان یکی از محورهای اصلی تحرک و توسعه استان، افزود: خوشبختانه امروز هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی، اهتمام جدی نسبت به اقتصاد دانش‌بنیان شکل گرفته و مدیران بخش خصوصی نیز باوری عمیق به نقش نوآوری دارند.

طالبی همچنین از مجموعه ملی مس ایران به‌دلیل نقش‌آفرینی در تقویت اقتصاد دانش‌بنیان استان تشکر کرد و خواستار شکل‌گیری شبکه‌ای فعال و پویا از شرکت‌های فناور و نوآور با پشتیبانی صنایع بزرگ شد؛ شبکه‌ای که بتواند فراتر از مرزهای استان، خدمات فناورانه مؤثری به کشور ارائه دهد.