محمدعلی طالبی، استاندار کرمان، در نشست شورای اداری استان با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، بر لزوم بهرهبرداری از فضاهای بلااستفاده برای توسعه اقتصادی و فرهنگی استان تأکید کرد.
به گزارش روابطعمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، او با اشاره به ظرفیتهای موجود در کرمان گفت: محلی بدون استفاده تحت نظر بنیاد علوی با عنوان کارخانه نساجی در کرمان وجود دارد که میتوان از آن برای استقرار و حمایت از صنایع خلاق و فناور بهره گرفت. همچنین این فضا گزینه مناسبی برای راهاندازی پایانه صادراتی صنایع دستی استان است.
گفتنی است که دکتر حسین کاظمی، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان، نیز در این نشست حضور داشت.

