نشست هم‌اندیشی با واحدهای فناور در پارک علم و فناوری کرمان برگزار شد/گزارش تصویری

نشست تبیین حمایت‌ها و برنامه‌ریزی برای رفع انتظارات واحدهای فناور، روز یکشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۴ با حضور دکتر حسین کاظمی، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان، و جمعی از مدیران عامل شرکت‌ها و واحدهای فناور در محل پارک برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، در این جلسه که در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد، مدیران حاضر به بیان دغدغه‌ها، پرسش‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

هدف از برگزاری این نشست، ایجاد تعامل مؤثر میان مدیریت پارک و واحدهای فناور، بررسی چالش‌های موجود و ارائه راهکارهای حمایتی در مسیر توسعه فناوری و نوآوری در استان بود.