طی این بازدید و در نشست مشترک، با هدف بهرهگیری از توانمندیهای جوانان استان در پیشبرد برنامههای توسعهای این سازمان در چهارچوب برنامههای راهبردی پارک استان و سند «کرمان برفراز»، خانم دکتر فاطمه باقیزاده بهعنوان دستیار جوان رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان منصوب شد.
همچنین در این جلسه، دکتر رستمی ضمن قدردانی از حمایتهای استانداری و مجمع دستیاران جوان، به تشریح بخشی از ظرفیتها، دستاوردها و برنامههای آینده پارک علم و فناوری استان کرمان پرداخت. وی با اشاره به نقش شرکتهای دانشبنیان و فناور مستقر در پارک، بر ضرورت همافزایی با نهادهایی همچون مجمع دستیاران جوان برای توسعه زیستبوم نوآوری و کارآفرینی در استان تأکید کرد.
این بازدید و نشست مشترک، سرآغاز فصل جدیدی از همکاریهای هدفمند میان پارک علم و فناوری استان کرمان و مجمع دستیاران جوان عنوان شد؛ همکاریای که میتواند به استفاده بهتر از ظرفیت جوانان نخبه، حمایت از ایدههای نو و توسعه فعالیتهای دانشبنیان در استان منجر شود.