به گزارش روابطعمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، در نشست فعالان اقتصادی و سرمایهگذاران شهرستان انار که با حضور مشاور امور اقتصادی رئیسجمهور برگزار شد، مرضیه مهدوی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، بر ضرورت حرکت شهرستان انار بهسوی کشاورزی علمی و بهرهگیری از فناوریهای نوین تأکید کرد.
او با اشاره به اهمیت توسعه پایدار در منطقه، اظهار داشت: شهرستان انار باید به سمت کشاورزی پیشرفته و علمی حرکت کند و در کنار آن، ورود صنعت با تمرکز بر صنایعی که مصرف آب پایینی دارند، مورد توجه قرار گیرد.
مهدوی شهرستان انار را دروازه ورود به استان کرمان دانست و افزود: این موقعیت جغرافیایی یک فرصت ارزشمند برای توسعه اقتصادی شهرستان است که باید بهدرستی از آن بهرهبرداری شود.
او همچنین از آغاز گفتمان حمایت از سرمایهگذاری در استان کرمان از اواسط سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: این گفتمان به ابتکار استاندار کرمان، آقای طالبی، آغاز شده و توجه ویژهای به جذب سرمایهگذاری در استان صورت گرفته است. حل مشکلات سرمایهگذاران نیز بهعنوان یک تکلیف به تمامی مدیران اقتصادی استان ابلاغ شده است.