به گزارش روابطعمومی پارک علم و فناوری استان کرمان، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان، در نشست معرفی پویش امید در دانشگاه علوم پزشکی بم، بر استقلال این پارک تأکید کرد و گفت: «پارک علم و فناوری استان کرمان، مستقل و غیروابسته به دانشگاههاست و میتواند به همه کمک کند.»
دکتر حسین کاظمی، با اشاره به ظرفیتهای پارک علم و فناوری، از جمله معرفی صندوقهای سرمایهگذاری خطرپذیر و ارائه تسهیلات حمایتی، خواستار مشارکت دانشگاهها و دستگاههای اجرایی در برگزاری پویش امید شد.
او موفقیت مراکز رشد را وابسته به چند مولفه دانست و افزود: «یکی از مهمترین عوامل، محل استقرار این مراکز است که در برخی دانشگاهها با کمبود مواجه هستیم.»
دکتر کاظمی تعامل میان واحدهای مختلف را لازمه بلوغ اکوسیستم نوآوری دانست و از مدیران، اعضای هیئت علمی و دانشجویان خواست تا در مسیر تحقق اهداف پویش امید همراهی کنند.