دکتر رستمی، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان، در اولین جشنواره ملی صنایع خلاق و فرهنگی ایران که به میزبانی سازمان منطقه آزاد چابهار و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، حضور یافت. این جشنواره با هدف شناسایی و حمایت از ایدههای نوآورانه در حوزههای فرهنگی، هنری و ایجاد شبکهای از فعالان خلاق کشور در راستای توسعه پایدار سواحل مکران برگزار شد. در حاشیه این رویداد، نشست تخصصی رؤسای پارکهای علم و فناوری کشور با مدیران منطقه آزاد چابهار و نمایندگان نهادهای سرمایهگذار نیز برگزار شد؛ نشستی که در آن درباره راهکارهای تقویت پیوند دانشگاه، صنعت و فناوران محلی و نقش پارکها در توسعه متوازن علم و فناوری در مناطق کمتر برخوردار گفتوگو شد. این حضور نشانگر اهتمام پارک علم و فناوری استان کرمان به گسترش تعاملات ملی و نقشآفرینی در زیستبوم خلاق و نوآور کشور است.