استقرار ۳ واحد فناور در مرکز رشد شهربابک

صبح امروز سه‌شنبه ۲۹ مهرماه، دکتر حسین کاظمی، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان از مرکز رشد خوشه فناوری‌های فیروزه و صنایع وابسته شهربابک بازدید کرد.

او در این بازدید با دکتر معروفی رئیس این مرکز دیدار و در جریان روند فعالیت واحدهای فناور این مرکز قرار گرفت. گفتنی است که در این مرکز رشد ۳ واحد فناور در حوزه‌های کشاورزی و صنعتی در حال فعالیت هستند و ۲ واحد دیگر در فرآیند استقرار قرار دارند.