در دیدار معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با استاندار کرمان، که با حضور روسای دانشگاه شهید باهنر و پارک علم و فناوری استان برگزار شد بر لزوم حداکثر استفاده از ظرفیتهای قانون جهش تولید، به ویژه بند «ت» ماده 11 در خصوص استفاده از اعتبار مالیاتی بنگاهها برای توسعه زیرساختهای فناوری تأکید گردید.
دکتر صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، با ابراز خرسندی از برنامههای اجرا شده در استان در همراهسازی صنایع برای بهرهبرداری از ظرفیتهای اعتبار مالیاتی، ابراز امیدواری کرد که کمبودهای زیرساختی استان در حوزه فناوری و اقتصاد دانشبنیان برطرف شود.
دکتر محمدعلی طالبی، استاندار کرمان، بر ضرورت رفع موانع فعالیت پارک علم و فناوری تأکید کرد. وی همچنین از پارک علم و فناوری استان خواستار تسریع در تعریف برنامهها و پروژههای توسعه زیرساخت های فناوری در استان شد.