در نشست معاونین پژوهش و فناوری دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی استان با رییس پارک علم و فناوری، گام دوم پویش امید بهطور رسمی آغاز شد. رییس پارک علم و فناوری استان بر اهمیت همکاری دانشگاهها در اجرای برنامه ملی توانافزایی کسب و کارهای فناورانه و دانشبنیان تأکید کرد و اعلام نمود که خروجیهای این برنامه در مراکز رشد استان پذیرش خواهند شد.
دکتر کاظمی از برگزاری فن چالشها، بوتکمپها، دورههای تخصصی و جشنواره سرمایهگذاری در قالب این برنامه ملی خبر داد.
مهلت ثبتنام متقاضیان تا ۲۵ مهرماه تعیین شده است و جالب است بدانید برای ثبتنام در این پویش، نیازی به داشتن ایده نوآورانه نیست.
این برنامه میتواند فرصتی مناسب برای دانشجویان، فارغالتحصیلان، پژوهشگران و همه علاقهمندان راه اندازی کسب و کارهای نوین باشد تا با بهرهگیری از امکانات و حمایتهای موجود، ایدههای خود را به مرحله اجرا برسانند.
لینک ثبت نام: