بسمه تعالی
با سلام و احترام،
به منظور گسترش همکاریها و همفکری در راستای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری استان، از شما فرهیخته گرامی دعوت میشود تا در اولین گردهمایی هماندیشی «زیست بوم ما» حضور به هم رسانید.
در این گردهمایی مقرر است پیشرفتها، چالشها و فرصتهای توسعهای مورد بررسی قرار گیرد و با بهرهگیری از تجربیات و دانش شما، راهکارهای مؤثری برای پیشرفت این حوزه ارائه شود. حضور شما میتواند نقطه عطفی در ایجاد همافزایی میان نخبگان و فعالان این عرصه باشد.
زمان برگزاری: سه شنبه ۲۲ مهرماه
محل برگزاری: تالار فرهنگ و هنر کرمان
ساعت: از ۱۶ تا ۱۸:۳۰
برای برنامهریزی مطلوبتر خواهشمند است حضور ارزشمندتان یا تمایل به ایراد سخن را از طریق لینک زیر اعلام فرمایید:
با تقدیم احترام،
حسین کاظمی
رییس پارک علم و فناوری استان