حسین افشین در جمع خبرنگاران استان کرمان از تخصیص یک خط اعتباری ویژه به همت صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: یک خط اعتباری ۲۰۰ میلیارد تومان برای توسعه شرکتهای دانشبنیان استان در نظر گرفته شده است و امیدواریم با این حمایت، شاهد رشد و کیفیسازی محصولات دانشبنیان در استان کرمان باشیم.
معاون علمی رئیسجمهور تاکید کرد:
زیرساختهای فعلی استان متناسب با ظرفیتهای عظیم صنعتی، معدنی، کشاورزی و نیروی انسانی آن نیست. از این رو، برای حمایت از حدود ۸۰ شرکت نوآور که مستعد تبدیل شدن به دانشبنیان هستند، برنامهریزیهای لازم صورت گرفت.
- این برنامه با محوریت پارکهای علم و فناوری استان اجرایی میشود تا این شرکتها بتوانند ایدههای خود را به محصولات تجاری تبدیل کنند.
- ارتقا زیرساختهای کارگاهی و فبلبها برنامه دیگر ما برای استان کرمان است که با همافزایی با شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی مح قق خواهد شد.
- با توجه به اشتیاق نخبگان و پیگیریهای مدیریتی، امیدوارم که در آینده نزدیک شاهد اتفاقات بسیار خوبی برای استان کرمان باشیم.
