با توجه به سفر قریبالوقوع معاون محترم علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان رئیسجمهور به استان، نشست هماهنگی در پارک علم و فناوری استان برگزار گردید.
این جلسه با حضور رییس پارکهای علم و فناوری استان، مدیر کل بنیاد نخبگان استان، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی، رییس پارک علم و فناوری سلامت استان و مدیران پردیسها و مراکز رشد استان برگزار شد. در این نشست، به تبادل نظر درباره برنامهریزی سفر معاون علمی رئیسجمهور پرداخته شد.
دکتر کاظمی، رئیس پارک علم و فناوری استان، از مدیران مراکز فناوری خواست تا نیازمندیها و برنامههای پیشنهادی خود را برای توسعه زیرساختهای فناوری و اقتصاد دانشبنیان، همراه با نمونههایی از پیشرفتهای فناورانه حوزه خود، جهت ارائه در نشستها و برنامههای مشترک به پارک علم و فناوری ارسال نمایند.
معرفی نمونههایی از محصولات شاخص فناورانه استان در قالب نمایشگاه و رونماییها از جمله برنامههای پیشبینیشده برای سفر دکتر افشین به استان خواهد بود.
خانم دکتر منصوری، مدیر کل بنیاد نخبگان استان، با قدردانی از هماهنگی و همافزایی ارکان زیستبوم فناوری با محوریت پارک علم و فناوری استان، ابراز امیدواری کرد که سفر معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان رئیسجمهور بتواند بخشی از مسائل زیستبوم فناوری استان را مرتفع کرده و زمینه توسعه بیشتر آن را فراهم سازد.