رییس پارک علم و فناوری استان در پیامی میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت را تبریک و درخواست همراهی و مشارکت همگانی در توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری و ترویج اقتصاد دانش بنیان را داشتند. متن پیام به این شرح است:
به نام خدا
میلاد خجسته خاتم رسولان و فخر عالمیان، حضرت محمد (ص) و هفته وحدت و همدلی را به تمامی هماستانیهای عزیز تبریک عرض میکنم. این ایام، فرصتی مغتنم است تا با تکیه بر ارزشهای مشترک و روحیه همکاری، به توسعه زیستبوم فناوری و نوآوری بپردازیم.
در دنیای امروز، ایجاد اشتغالزایی دانشبنیان و خلاق نه تنها یک ضرورت بلکه یک فرصت است. برای دستیابی به این هدف، شناسایی موانع و مشکلات موجود در مسیر توسعه اکوسیستم و ارائه راهحلهای خلاقانه ضروری میباشد. امیدآفرینی واقعی در جامعه با خلق فرصتهای رشد عادلانه، ارزشآفرینی از خلاقیت و نوآوری و کسب دستاوردهای عملی و محسوس محقق میشود. هر گونه توفیق در این مسیر تنها با همکاری و همدلی همه ما امکانپذیر است.
همه ما میدانیم که مشکلات، تنها چالشهایی هستند که با ایدهها و نوآوریهای خلاقانه قابل حلاند. بیایید با همت و اتحاد، زیستبوم موفقی بسازیم که نه تنها به رشد و توسعه استان کمک کند، بلکه به عنوان الگویی برای دیگر مناطق نیز مطرح شود.
برای بیان شفاف چالشها و موفقیتها، شنیدن انتظارات و ناکارآمدیها و جلب آراء، مشارکت و همدلی تمامی آحاد اثرپذیر و توانا برای اثرگذاری بر توسعه زیستبوم فناوری و نوآوری استان، گردهمایی «زیستبوم ما: موفقیتها، چالشها و فرصتهای توسعهای» برنامهریزی شده که به زودی اطلاعرسانی خواهد شد.
خداوند بزرگ را به خاطر فراهم شدن فرصت خدمت گزاری در این عرصه شاکرم و آرزوی جلب همکاری و مشارکت همه عزیزان در این مسیر پرچالش و پربار را دارم. امیدوارم با همدلی و همکاری، به آیندهای روشن و سرشار از امید دست یابیم.
با احترام و آرزوی موفقیت،
حسین کاظمی
رییس پارک علم و فناوری