در راستای تقویت همکاریهای اقتصادی و ارتقای توانمندیهای صادراتی شرکتهای فناور و دانشبنیان، تفاهمنامه همکاری میان پارک علم و فناوری استان و اتاق بازرگانی (کمیسیون توسعه صادرات و کمیسیون واردات و تجارت داخلی) به امضا رسید. این مراسم با حضور استاندار روسای پارک و کمیسیون ها و جمعی از مدیران، سرمایه گذاران و خبرنگاران در محل مرکز خدمات سرمایهگذاری کرمان برگزار شد.
هدف از این تفاهمنامه، ایجاد بسترهای مشترک برای ارتقای صادرات محصولات و خدمات شرکتهای دانشبنیان و همچنین تأمین نیازهای وارداتی کشور از طریق ظرفیتهای موجود در این شرکتها است. با توجه به اهمیت روزافزون فناوری و نوآوری در بازارهای جهانی، این همکاری میتواند به افزایش رقابتپذیری و رونق اقتصادی استان کمک شایانی کند.
استاندار در این مراسم با تأکید بر اهمیت همکاری بین نهادهای دولتی و بخش خصوصی، گفت: «این تفاهمنامه گامی مؤثر در جهت تحقق اهداف اقتصادی استان و حمایت از شرکتهای فناور خواهد بود.»
