در هفته جاری، با حضور مدیران پارک علم و فناوری استان کرمان، پویش امید در تعدادی از دانشگاههای شهر کرمان معرفی شد. این رویداد با مشارکت دانشگاههای شهید باهنر کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه جامع علمی و کاربردی برگزار گردید.
در این جلسات که با حضور مدیران حوزه فناوری دانشگاهها و مدیران مراکز رشد برگزار شد، مسیر موفقیت از طریق پویش امید و حمایتهای پارک علم و فناوری استان تبیین گردید. هدف اصلی این پویش، ارتقای توانمندیهای علمی و فناوری در دانشگاهها و ارتباط مؤثرتر میان دانشگاهها و مراکز رشد است.
همچنین، در جریان برگزاری رویداد در دانشگاه جامع علمی و کاربردی ماهان، مدیران پارک علم و فناوری استان با همراهی مدیران این مرکز از نوآوریها و ظرفیتهای علمی مرکز آموزش علمی کاربردی هواپیمایی ماهان بازدید به عمل آوردند.
این اقدام بخشی از تلاشهای مستمر پارک علم و فناوری استان برای ارتقای اکوسیستم نوآوری و فناوری در کرمان است و نشاندهنده عزم این پارک برای حمایت از ایدهها و پروژههای نوآورانه در سطح دانشگاهها و مراکز علمی استان میباشد.
