در جریان بازدید مشترک نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، رئیس مجتمع مس شهربابک و رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان، فضاهای اداری مازاد دستگاههای دولتی این شهرستان جهت استقرار خروجیهای پویش امید مورد بررسی قرار گرفت.
در این بازدید، ظرفیتها و مزایای هر مکان برای استقرار واحدهای فناور و نوآور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد برای هر تعداد واحدی که در مرحله فعلی پویش امید شکل گیرد، فضای مناسب فراهم شود.
دکتر نویدی، نماینده شهربابک، همچنین از برنامهریزی برای ایجاد شهرک فناوری در این شهرستان خبر داد و هدف از این اقدام را توسعه بلندمدت فناوری و نوآوری در منطقه عنوان کرد.
او افزود: این شهرک میتواند زیرساختهای لازم برای فعالیتهای تحقیق و توسعه صنایع و شرکتهای دانشبنیان را فراهم آورد.